ArtScape
Arne Bang har lang erfaring fra opplevelsesindustrien både privat og profesjonelt, og har utviklet et eget konsept som skreddersys for håndplukkede virksomheter innen reiseliv, kulturliv og ideelle organisasjoner.
Gjennom et nært, langsiktig, og forpliktende samarbeid, er målet å styrke kundens forutsetninger for økt synlighet, økt besøk og også økte inntekter over tid. Konseptet handler om et reelt partnerskap på markedssiden hvor det – bokstavelig talt – tas medansvar for kundens resultater. To av dagens ArtScape-kunder er Blå Kors på Sørlandet og Arkivet freds- og menneskerettighetssenter. Førstnevnte har tatt en tydelig posisjon i det offentlige rom de senere år med flere nasjonale pilotprosjekter. Sistnevnte har blant annet fått nytt navn, ny identitet, nytt bygg og er på offensiven i sitt arbeid med å bidra til ”økt menneskeverd gjennom å lære av historien”.